0 Mėgstami
0Krepšelis
169,38 
169,38 
2025-07-31 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

This volume presents state-of-the-art research from a wide area of subjects brought about by the digital convergence of computing, television, telecommunications and the World-Wide Web. It represents a unique snapshot of trends across a wide range of subjects including virtual environments; virtual reality; telepresence; human-computer interface design; interactivity; avatars; and the Internet. Both researchers and practitioners will find it an invaluable source of reference.

Informacija

Leidėjas: Springer London
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 336
ISBN-10: 1849968578
ISBN-13: 9781849968577
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Media studies

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Digital Media: The Future“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Digital Media: The Future“