0 Mėgstami
0Krepšelis
221,50 
221,50 
2025-07-31 221.5000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 16-20 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

An introductory textbook on industrial marketing and supply chain management that discusses industrial products and pricing, as well as key topics such as co-creation of value, big data, innovation, green practices and CSR.

Informacija

Autorius: Thomas Fotiadis, Adam Lindgreen, George J. Siomkos,
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 400
ISBN-10: 1529778530
ISBN-13: 9781529778533
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Industrial Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Industrial Marketing“