0 Mėgstami
0Krepšelis
461,96 
461,96 
2025-07-31 461.9600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

An introductory textbook on industrial marketing and supply chain management that discusses industrial products and pricing, as well as key topics such as co-creation of value, big data, innovation, green practices and CSR.

Informacija

Autorius: Thomas Fotiadis, Adam Lindgreen, George J. Siomkos,
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 400
ISBN-10: 1529778549
ISBN-13: 9781529778540
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Sales and marketing

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Industrial Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Industrial Marketing“