0 Mėgstami
0Krepšelis

Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced

114,38 
114,38 
2025-07-31 114.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

The topic of place branding is moving from infancy to adolescence. Many cities, and nations have already established their place brand and this well documented new book brings the fundamentals of place branding together in an academic format but is at the same time useful for practice.

Informacija

Autorius: F. Go, R. Govers,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 340
ISBN-10: 0230230733
ISBN-13: 9780230230736
Formatas: Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Hospitality, sports, leisure and tourism industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced“