0 Mėgstami
0Krepšelis

Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced

96,78 
96,78 
2025-07-31 96.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 13-17 darbo dienų užsakymams nuo 19,00 

Knygos aprašymas

The topic of place branding is moving from infancy to adolescence. Many cities, and nations have already established their place brand and this well documented new book brings the fundamentals of place branding together in an academic format but is at the same time useful for practice.

Informacija

Autorius: F. Go, R. Govers,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 340
ISBN-10: 1349311677
ISBN-13: 9781349311675
Formatas: Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų
Žanras: Hospitality, sports, leisure and tourism industries

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced“